Ramowy plan dnia:

7oo-800 Schodzenie się dzieci. Zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań. Inspirowanie do spontanicznych działań.

800-845 Ćwiczenia gimnastyczne, zabawy ruchowe oraz integrujące całą grupę. Zajęcia z języka angielskiego i religii.

845-900 Czynności higieniczne, kształtowanie samodzielności. Kształtowanie nawyków higieniczno- porządkowych.

900-930 Śniadanie, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku.

930-1030 Kierowane zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji programu wychowania przedszkolnego z całą grupą. Nabywanie umiejętności poprzez działanie, doświadczenie, stwarzanie sytuacji edukacyjnych stymulujący wszechstronny rozwój dziecka. Organizowanie środowiska inspirującego podejmowanie zabaw tematycznych, dydaktycznych, badawczych i ruchowych. Wspieranie działań twórczych podczas kontaktu dzieci ze sztuką, muzyką i literaturą w miarę możliwości korzystanie z potrzeb specjalistów.

 1030-1145 Zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci.

1145-1200 Czynności higieniczne, kształtowanie samodzielności. Kształtowanie nawyków higieniczno- porządkowych.

1200-1230 Obiad, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku, ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami.

1230-1330 Kształtowanie zachowań prozdrowotnych- zapewnienie dzieciom różnych form relaksu w sali i w ogrodzie przedszkolnym.

1330-1400 Tworzenie warunków wspierających wielokierunkową aktywność dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne wspierające rozwój umysłowy dziecka. Gry i zabawy badawcze wspierające zainteresowania otaczającym światem.  Zajęcia plastyczne, muzyczna, językowe, teatralne, rozwijające uzdolnienia dzieci. Gry i zabawy ruchowe wspomagające rozwój ruchowy dziecka. Zabawy wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dziecka. Zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dziecka. Zajęcia indywidualne.

1400-1415 Czynności higieniczne, kształtowanie samodzielności. Kształtowanie nawyków higieniczno- porządkowych.

1415-1430 Podwieczorek, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku.

1430-1500 Organizowanie różnorodnych zabaw, jako stymulatora rozwijania aktywności dziecka w Sali lub na powietrzu. Praca indywidualna w sali lub ogrodzie przedszkolnym. Praca z dzieckiem zdolnym. Organizowanie warunków twórczej aktywności dziecka. Zabawy wspomagające rozwój ruchowy, emocjonalny i społeczny dziecka.

1500-1600 Integracja społeczności przedszkolnej poprzez pracę w grupach łączonych. Gry i zabawy ruchowe (również w ogrodzie). Rozchodzenie się dzieci.